مشتری مداری
شرکت ایمن تاش سپاهان دارای آزمایشگاه های معتبر و متعمد اداره استاندارد ایران (17025) ، آزمایشگاه همکار وزارت تعاون ، کار تعاون و رفاه اجتماعی جهت انجام تستهای فوم و پودر آتشنشانی ذیل ماده 90 قانون کار و دارای گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (I.M.S)، با توجه به اهمیت و ارزش مشتری در سازمان اصول زیر را به عنوان فرآیندهای ارتباط با مشتری تعریف کرده و رعایت می نماید:
– گفتگو و تعامل مشترک با مشتریان را جهت ارائه بهترین و کامل ترین راه حل ها و برآورده سازی کامل انتظارات مشتریان سرلوحه کار خود قرار می دهد.
– رفتار منصفانه و عالادنه و برابرنگری با همه مشتریان را از الزامات اصول اخلاقی خود می داند و در رعایت آن کوشا می باشد.
– با درنظرگرفتن ارزش ها به خواسته ها و نیازهای اختصاصی هر مشتری بها قرار می دهد.
– فرآیندی واضح و روشن را جهت رسیدگی به درخواست ها و یا نارضایتی های مشتریان ایجاد و حفظ می نماید و همواره جهت رسیدگی در هر زمان و مکان آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات مشتریان بوده و از زمان طرح مساله تا پاسخگویی و حصول نتیجه و اطمینان در کنار مشتری خواهد ماند.
– بطور منصفانه و به دور از هرگونه جانب داری در جهت رفع مشکلات ، اقدام و درخواست های مشتریان را فارغ از هرگونه جهت گیری همواره رسیدگی و نتیجه را اعلام می نماید.
– حفظ هویت مشتری جزء اصول اخلاقی و رفتار حرفه ای ما بوده و رعایت این نکته را جهت اطمینان خاطر ایشان مدنظر قرار می دهد.
این مجموعه اصول فوق را به عنوان اصول عینیت در کلیه فرآیندهای سازمان ایجاد و خود را ملزم به اجرای دقیق و کامل آن می داند.